woensdag 24 mei 2017

Brocante sprei haken

Brocante sprei haken

Met een Auping Sprei Kies jij Voor Slaapcomfort op het Hoogste Niveau. Al ruim 1jaar werken wij aan de beste manieren om uit te rusten. Bekijk ons unieke assortiment spreien.


Brocante sprei haken

Meer geluksmomentjes in een gezellig huis! Maak van jouw huis jouw thuis. Ontdek ons unieke woonassortiment online. Een heel mooi sprei om te haken. Hier kun je vinden hoe je de bloemen haakt en vervolgens aan elkaar zet.


Een creatieve klant bracht enige tijd geleden haar zelfgehaakte sprei in de winkel. Lokale aanbiedingen - Ga ervoor! Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Op deze pagina vind je de leukste gratis haakpatronen om een sprei te haken. Marktplaats kan daardoor minder goed werken.


Brocante sprei haken

De patronen zijn zowel voor beginners als gevorderden. Heb je altijd al een sprei , deken of tas willen haken ? Je zocht naar: gehaakte sprei ! Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd zijn. Het maakt niet uit waar je naar zoekt of waar op de wereld je woont, ons wereldwijde platform vol verkopers kan je helpen met het vinden van unieke en betaalbare opties. Laten we aan de slag gaan! Ik heb ervoor gekozen de vierkantjes met een rij vasten af te ronden en dan aan elkaar vast te naaien, haken kan natuurlijk ook, maar dan vond ik het wat stijf worden.


Resultaten van zoekmachines! Dit prachtige sprei haak je met bloemmotieven en kleine vierkantentjes aan elkaar. Helemaal zoals mijn oma het gedaan zou hebben. Maar je kunt natuurlijk de motieven voor heel andere dingen gebruiken: een klee ee tafelklee gordijnen, tassen.


Kies uit 1producten vanaf € 199. Wilt u een lekkere sprei haken ? Hieronder vindt u haakpatronen van verschillende soorten spreien. U kunt de patronen los kopen of gratis meebestellen in combinatie. Ik zag bij Little Red Home over een actie om omslagdoeken te haken of te breien voor een kraamkliniek in Nepal Ik.


Brocante sprei Op speurtocht naar. Heb je een beetje geduld en ben je handig, dan kun je zelf een sprei haken. Ongeveer een maand geleden kocht ik deze mooie oude spreien op een brocante markt. En als ik dan zo iets tegen kom voel ik me helemaal gelukkig. Bedenk eens hoeveel uren degene er mee heeft doorgebracht om er een sprei van te maken.


Brocante sprei haken

Ooit (jaren tachtig) was ik zelf ook een verslaafde haakster. Vorderingen brocante sprei Ik noem mijn sprei in wording maar geen Nostalgia meer. Houd jij er ook van om ’s avonds heerlijk je brei- of haaknaalden erbij te pakken? Zie op de foto het roze haakwerkje). Haak een deken, een sprei of een plaid.


Gratis haakpatronen van dekens. Als randje heb ik ervoor gekozen een toer lossen om de hele sprei te haken , in de hoeken even stokjes haken. Een sprei geeft je slaapkamer een warme en sfeervolle uitstraling. Wikkel jezelf in deze knusse deken of drapeer ‘m over een fauteuil. Deze lapjes naai of maas je met de hand aan elkaar vast.


Lees de werkbeschrijving van lapje. Meerdere lapjes vormen dus de sprei zo groot als jij wil. Het sprei is niet moeilijk te haken , het patroon haakt heerlijk snel weg en je hoeft niet al te veel na te denken.


Het effect is optimaal, het lijkt op prachtig kant. Als je op zoek bent naar een deken haken patroon ben je hier op de juiste plaats. Mocht je een fout ontdekken, dan hoor ik dat graag van je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts