vrijdag 2 augustus 2019

Lampenkap verven met latex

Binnen of Buitenlampen LED. Bel ons voor al uw vragen. De Grootste Verfleverancier van Nederland. Voordelige Lampenkapje op beslist. Maak van jouw huis jouw thuis.

Vandaag bestel morgen in huis! Lampenkappen verven kan ook met diverse technieken. Ontdek ons unieke woonassortiment online. Voor een uitgebreide handleiding hoe je met Annie Sloan Chalk. Nee, textiel dat niet voor kleding wordt gebruikt, gordijnen, lampenkappen , stoelhoezen, worden meestal geïmpregneerd met een vuilafstotend product, dit product zorgt ervoor dat de stof niet meer geverfd kan worden met de normale textielverven, die met water gebruikt moeten worden, wel kun je textielverf die je met een kwastje op moet brengen.


Zo gek nog niet of je kunt het bij ons vinden. Gedraaid of ron effen of multicolor, neon of pastel, glitter of natuurlijk lampsnoer. Het verven van een lampenkap is zeer eenvoudig maar het resultaat groot!

Een lampenkap maak je met aslan (lampenkapfolie), dat is hittebestendig en heeft aan de binnenkant een zelfklevende kant waarop je stof of mooi papier, passend bij jouw interieur, kunt plakken. Aslan is te koop in hobbywinkels en via internet. Je kan ook oude lampenkappen wit verven met latex , schuren en dan met papier beplakken en aflakken.


De verf giet je in een verfbakje, zoveel als je denkt nodig te hebben en verdun je met – water. Dan goed alles door elkaar roeren en je kunt aan de slag. Dus of hij wordt geschuurd met een whitewash finsh of de verfkwast gaat er overheen en hij wordt wit.


Ik ben er nog niet helemaal uit. Verder wil ik tegen verschillende muren hout bevestigd hebben en de badkamer krijgt tzt ook nog een complete make-over. Met de kleuren Annie Sloan Chalk Paint die jij wilt, stoffen lampenkap verven met muurverf.


U moet eerst kijken hoe groot stoffen lampenkap verven met muurverf oppervlakte is van wat u wilt verven. Mijn eerste project is klaar en er gaan er zeker meer volgen? Misschien kan je er nieuwe stof omheen maken.


Ik vroeg in een van je vorige posten al naar het verven van een gordijn en toen hebben we het er ook over gehad. Leuk dat je het nu met ons deelt! Ik heb pas ook een lampenkap geverf leuk om te doen!


Bestel Lampenkappen online bij Leen Bakker. De beste en leukste woonaanbiedingen van dit moment vind je bij Leen Bakker.

Laat de geverfde kap goed drogen (minimaal uur) 3) Breng een 2e laagje verf op 4) Je hoeft de lampenkap niet af te werken met Clear Wax. We love the surprise of using met. I have actually just used latex paint on a textured old lamp shad to bring. Heb je de verf zo rechtstreeks op de lampenkap aangebracht? Ik heb hier een identieke situatie met een grijze voet en een roomwitte kap die ik ook wel grijs zou willen hebben!


Ik heb een lampenkap die qua materiaal lijkt op deze lamp. Ik vermoed dat de lampenkap van geitenleer is gemaakt. Oorspronkelijk geverfd met henna. Het is een zogenaamde hennalamp. Vraag: Met welke verf kan ik dit het best verven ? Ik zoek een verf die niet te dekkend is.


Nu heeft de lamp een diep gele en oranje kleur. Dan moet je toch eigenlijk een loft-achtig huis hebben met hoge plafonds. Dus dream on… Op een gegeven moment vorige week was ik er flauw van. Ik rukte de lampen van het plafond en gaf ze een make-over.


Eerst ontvette ik de glazen lampenkappen goed met alcohol en gaf ze een laagje Abbondanza Multiprimer om te zorgen dat de verf goed zou hechten. Stap Haal de lamp uit elkaar en ontvet alle onderdelen met een doekje met ammoniak. Stap Haal alle veren van de lamp, schroef de schroefdopjes los en plak de snoeren af met schilderstape.


Stap Leg het kapje op zijn kop op een vlak stuk karton. De binnenkant moet wit blijven. Als je een gekleurde lamp wilt hebben dan kun je beter een gekleurde lamp kopen, de lampen die bijvoorbeeld voor een feestelijke lampenslinger gebruikt worden. Als je zelf gewone verf gebruikt is de verf meestal niet transparant genoeg om licht door te laten.


Verf is bedoeld om licht te reflecteren, niet om het door te laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts