donderdag 16 juni 2016

Rituals kaars under a fig tree

Verander alledaagse routines in mooie rituelen met onze heerlijke producten. Gratis verzending in Nederland. A Vogel Oogdruppels Extra ml levering aan huis in 48u. Meer geluksmomentjes thuis.


Maak van jouw huis jouw thuis.

Ontdek ons unieke woonassortiment online! Все для вашей красоты и ухода. Geniet uur van de Under a Fig Tree kaars.


In de winkel had ik alle kaarsen namelijk al vaker geroken en ik had mijn keuze allang gemaakt. De kaars wordt goed stevig verpakt en dat geeft toch een vee luxer gevoel dan alleen een plastic dekseltje eroverheen. Creëer thuis een uitnodigende sfeer met deze luxueuze geurstokjes uit de Private Collection van Rituals.


De prachtige glazen flacons bevatten een olie op basis van de harsachtige geur van kardemom en vormen een stijlvolle manier om je huis te parfumeren.

Combines the mystic fragrance of the sweet, earthy aroma of Fresh Fig and Copaiba oil, that has a purifying effect on both body and Soul. Under a fig tree Scented Candle Beschrijving A relaxing scented candle that burns for hours. Ik moet er echt met mijn neus boven gaan hangen wil ik iets ruiken en dan is het nog heel flauw. Voor 1(vorig jaar waren ze nog €1- euro!) zou toch je hele huis ernaar moeten ruiken.


Lokale aanbiedingen - Ga ervoor! Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Marktplaats kan daardoor minder goed werken. Met de geurstaafjes laat je jouw huis op een natuurlijke en stijlvolle manier heerlijk ruiken.


Brand de kaars telkens minimaal tot uur voor een zo egaal mogelijke wax-laag. Je kunt ongeveer uur van iedere geurkaars genieten. Geurkaarsen als cadeautip. Bekijk de nieuwe collectie van Rituals online bij de Bijenkorf. Rituals under a fig tree geurkaars scented candle nieuw!


Een zuiverende geurkaars op basis van de verleidelijke geur.

RITUALS geurkaarsen zijn een leuk cadeau om te geven. BODY OIL EN GEURKAARS UNDER A FIG TREE. Ik ben bijvoorbeeld dol op kaarsen en gezellige oliebrandertjes met geurolie, maar ik vergeet vaak om ze aan te steken. Under A Fig Tree geurkaars op basis van de geur van verse vijgen. Het komt er soms gewoon niet van!


En dat terwijl ik het zo gezellig vind. Afgelopen winter ontdekte ik de Fragrance Sticks van Rituals. Oehh, de geurstokjes van Rituals zijn toch wel mijn favoriet.


Deze had ik eens bij een vriendin geroken. Een natuurlijke en stijlvolle manier om je huis heerlijk te laten ruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts