maandag 17 juli 2017

Mooie meidenkamer

Meubels voor de laagste prijs. Deze mooie meisjeskamer komt qua stijl erg overheen, maar is door de donkere muur net wat warmer. Wat ik erg leuk vind is de schommelstoel en de klamboe boven het bed. Ik vind de kleurencombinaties ook weer erg leuk.


Ik merk dat ik steeds op het zelfde stijltje blijf hangen, deze mooie meisjeskamer vond ik ook op de site van Momodesign. Bekijk meer ideeën over Slaapkamerideeën, Interieur en Een slaapkamer inrichten.

Dit merk heeft een collectie vol originele dekbedovertrekken. Wat dacht je van een dekbedovertrek met een ballerina? Inspiratie meidenkamer gezocht? Zelf ben ik altijd bezig met het schuiven van meubels in de kamers van de meiden of wordt er weer van alles en nog wat verplaatst.


Een grote meidenkamer betekent niet dat kleurtjes en printjes uit den boze is. Het zijn de schattige bloemetjes, strikjes en hartjes die een kamer snel kinderachtig maken. Dit mooie dekbed is erg gaaf in een meidenkamer.


Het merk Beddinghouse heeft nog veel meer dekbedovertrekken met hippe prints en motieven. Online vind ik de shop Lidor erg gaaf, hier vind je zoveel mooie en unieke spulletjes voor de kinderkamer.

Deze pin is ontdekt door Cheryl Driessen. Een mooie roze meisjeskamer, waarin ze heerlijk kan spelen en haar nachtrust kan pakken onder een sprookjesachtig hemelbed. Misschien heeft uw dochter juist een heel andere smaak en wil ze bijvoorbeeld slapen in een rustiek spierwit hutbe of een twijfelaar met een chique leren hoofdbord. Ook hangen er een spiegel van Hornbach en kroontje van Suussies aan.


De leren slinger is van Jeebags en was het eerste wat ik ophing in de toen nog babykamer, hij mag wat mij betreft altijd blijven. De lampenkap ontwierp ik zelf bij Homestock in Zwolle en werd speciaal voor mij gemaakt, hij kreeg een mooie plek in deze mooie meidenkamer. Bij een meidenkamer hoort natuurlijk één patchwork item. Of het nu een lamp, een plaid of een complete wand is. Patchwork straalt vrolijkheid uit.


Bloemen, hartjes, vlinders en vogeltjes: het kan niet leuk genoeg. Kies zelf de leukste printjes uit en creëer zo je eigen unieke behang bij de Behangster. Gebruik materialen die je nog in huis hebt liggen of die goedkoop te krijgen zijn. Met restjes behang maak je bijvoorbeeld een leuke slinger of mooie labels voor op je opbergboxen.


Gebruik krijtbordverf voor je notitiebord en maak van een ring, touw en veren een mooie dromenvanger voor boven je bed. De grootste collectie tienerkamers online! Tienerkamers tegen lage prijzen. Altijd de beste deal voor jou. Meerdere aanbieders online.


Shop direct online op beslist.

Grootste aanbod tienerkamers. Ben jij een echt meisje-meisje? Lekker tutten in je kamer? Roze, wit, kaptafel, spiegel? En voor die meidenkamer is wat mij betreft deze kleur een groot succes.


Je raakt er gewoon niet snel op uitgekeken, tenminste. En wordt je dochter ouder dan geef je zo’n roze kamer meer stoerheid door zwart of grijs toe te voegen. Hoe kan je een meisjeskamer stoer inrichten?


Wij hebben vaders en moeders gevraagd hoe zij een stoere meisjeskamer zouden ontwerpen. Lotte haar spulletjes komen nu zelfs nog mooier uit! Zo ook dit stoere kinderburo. Stoere meidenkamer meubels. Lang geleden gekocht voor “ als de kids groot genoeg zijn’.


Die tijd is dus sneller aangebroken dan ik had. Maak makkelijk een hippe meidenkamer met de unieke muurstickers van Kleefenzo. Alle leuke muurstickers voor meisjes verzameld. Ook met gratis naam vermelding.


Meisjes slaapkamer inrichten. Het inrichten van een meisjeskamer gaat niet over een nacht ijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts