vrijdag 8 december 2017

Kleur en stijl advies

Ruime collectie stalen en zilveren sieraden voor het hele gezin. Welkom op de website van Stijl. Voor een persoonlijke kleurenanalyse, kleur - en stijladvies of make-upadvies ben je bij ons aan het juiste adres.


Kleuren spelen een belangrijke rol in het leven van ons allemaal. Zij bepalen de eerste indruk als wij ergens binnen komen.

Hoe komt het toch dat de ene kleur iemand wel staat en de andere kleur helemaal niet? Een kleurenadvies levert een belangrijke bijdrage om dit te ontdekken. U vindt op deze website informatie over Kleur en Kleding advies praktijk. De kleuren die het beste bij jou passen laten je stralen, maken je jonger en leveren complimenten op. Iemand in haar mooiste kleur straalt en valt op.


Aan de hand van zes kleurgroepen wordt geanalyseerd welke kleuren bij jou passen. Jouw haarkleur, de kleur van je ogen en de kleur van je huid zijn hiervoor bepalend. Of wil jij weten welke modellen kleding jou het beste past?

Jij bent uniek en mooi gemaakt zoals je bent. Daarom krijg je een advies dat persoonlijk is. Niemand heeft dezelfde kleurenkaart en niemand krijgt hetzelfde stijlverslag. Zodat de kleding die je draagt jouw natuurlijke schoonheid versterkt. Uitgebreid stijl - en kleuradvies.


Vragen, twijfels en onzekerheden… Wat zou het fijn zijn als je precies wist welke kleuren het mooiste in jou naar boven halen. Welke details nét het verschil maken. En welke stijl echt laat zien wie je bent. Ieder mens is uniek en vanuit dat oogpunt wil ik ook mijn werk doen.


Ziezo zaakvoerster An Van Poyer is professioneel gecertificeerd ICF coach en Imago Coach. Als gediplomeerd kleur - en imagoconsulente, styliste en professionele coach ben ik al meer dan acht jaar zaakvoerster bij Ziezo. Graag deel ik mijn passie en kennis met veel spontaniteit, openheid en het nodige perfectionisme met mijn klanten. Tijdens het kleur - en stijladvies leg ik uit hoe dat komt.


Naast een stukje theorie en kledingadvies, zullen we samen ontdekken wat goed voor jou werkt. BoomImpress werkt met de kleurenleer van ImageProof. Tijdens de opleiding raakte ik steeds meer enthousiast.

Ik vind het geweldig om mensen te mogen helpen om hun innerlijke en uiterlijke schoonheid te benadrukken. Iedereen is uniek en mooi, en dat mag je best laten zien! Second Impression geeft advies over uiterlijke communicatie en presentatie: kleuranalyse, zakelijk kleding en stijladvies.


Eigenaar en imago consultant Desiree Grijpma-Hidding adviseert professionals, ondernemers, managers, ZZP’ers, zakenmannen en vrouwen en bedrijven op het gebied van kleur , stijl en imago. Vanwege de kleurenanalyse op maat en de goede recensies maar ook door veel ervaring en opleidingen in kleur , mode. Just Beautiful Kleding- en Kleuradvies gekozen. Ik had al eerder elders een kleurenanalyse gedaan, maar ik had het gevoel dat ze mij niet in het juiste hokje geplaatst hadden. Ook krijg je advies over de kleur van je sieraden en je haar, je leert hoe eenvoudig het is kleuren te kiezen die je uitstraling ten goede komen.


Je ziet er gezond en jonger uit, je ogen stralen en je krijgt meer zelfvertrouwen en een sterke, persoonlijke uitstraling. Je garderobe zal qua kleur een harmonieus geheel vormen. Toon wie je bent met jouw kleuren en stijl , op basis van je karaktertype. Zie je er altijd goed uit en krijg respect. Elk jaar onthult Pantone in de maand december dé kleur voor het volgend jaar.


Een kleur die doet denken aan nachtelijk blauw en voor kalmte, zekerheid en connectie staat. En daar verlangen we volgens Pantone in deze roerige tijd naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts