maandag 11 september 2017

Buffer kwast

Eerst bovenaan zie je de buffer kwast , en de Silk Finish is ook een buffer type, net als de Defined Buffer. Een bufferkwast is een ronde kwast die een platte bovenkant heeft. De haartjes staan héél dicht op elkaar en je krijgt met een bufferkwast een heel mooi porseleinen effect als je hiermee je foundation aanbrengt.


Oeh die van Sigma wil ik ook! Ik heb een buffer kwast van Zoeva en van de powder brushes van ELF! Volgens makeup alley waren die van elf vergelijkbaar met die van sigma, daarom had ik die toen bestel maar ben toch wel benieuwd naar die van sigma!


ELF Stippling kwast – Zoeva (Flat top) Buffer kwast – Zoeva Foundation kwast : Stippling brush. Een stippling brush kun je herkennen aan de zwarte met witte haren. Deze mooie Sandstone Scandinavia kwast is geschikt voor vloeibare foundation, primer en glow. Het zal met een goede dekking aangebracht worden. De buffer kwast is voor mij écht onmisbaar, dus ik ben heel blij dat daar een vegan variant van is.


Ook het wenkbrauwkwastje gebruik ik met veel plezier. Of ik van plan ben om ook de andere vegan kwasten aan te schaffen? Ik wil als deze aan vervanging toe zijn, kijken naar natuurlijke en duurzamere kwasten. Je kunt deze buffer kwast ook gebruiken als de foundation al is aangebracht, nog even mooi na te bufferen.


Sommige mensen heb wat grotere en diepere poriën en dan kun je dit hiermee in de porie werken, zodat deze minder opvalt. Met de stippling kwast gebruik je ronddraaiende bewegingen tijdens het aanbrengen. Alles wat je moet weten over gezichtskwasten.


Buffer kwast

Je hebt ze in allerlei verschillende vormen en maten. Dan heb je ook nog de haren die elke keer anders zijn afgesneden. De ene kwast voelt stevig aan en de andere is super zacht. Bij Etos vind je de beste Etos Eigen Merk make-up kwasten aanbiedingen.


Ga voor een flawless look. Bestel direct jouw Etos Eigen Merk make-up kwast online! S Buffer Brush Gezicht Penseel van MAC bestellen bij Douglas. Bekijk de categorie kwasten op hema.


Buffer kwast

En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Dan wordt je bestelling gratis thuisbezorgd. Je brengt het product met ronddraaiende bewegingen aan over het gezicht en zo ”buff” je de foundation echt mooi in de huid.


Wat een heel natuurlijk effect geeft! Shape brush: Ik gebruik deze niet helemaal waarvoor hij gemaakt is. Ikzelf ben nog altijd fan van het roze eitje (Beautyblender en andere look-a-likes) maar natuurlijk blijf ik ook nieuwsgierig naar andere tools.


Buffer kwast

Doe je wat foundation op je hand en verdeel je dat met je kwast ? Ze zijn rijk gevuld met haar en blijven daarom mooi in model, ook tijdens het gebruik. Ik gebruik de buffer kwast trouwens voor mijn foundation en de rest waar het voor hoort te dienen. Ik was heel benieuwd naar deze kwast , maar weinig budget merken hebben een buffer kwast in hun assortiment.


Met een bufferkwast kun je heel mooi foundation aanbrengen of juist blush. Deze kwasten kan ik niet missen in ieder geval. Mapje voor je kwasten 49.


Dit is natuurlijk ook altijd fijn voor als je op reis gaat. Echter zou ik je toch aanraden je kwasten gewoon in een pot te zetten, zodat ze goed open vallen. Altijd fijn om een back-up bufferkwast te hebben, dus ik besloot op zoek te gaan naar een e-Bay variant. Deze “everyday minerals” kwast belandde in mijn mandje en na week in mijn brievenbus. De kwast ziet er prima uit.


Ik vind houten kwasten sowieso mooi. Deze e-Bay bufferkwast is echt super compact. Hema kwasten review van soorten oogmake-up kwasten. Kwalitatief erg goed tegen een lage prijs. Breng je oogschaduw gemakkelijk en gelijkmatig aan met Essence Oogschaduwkwast.


Wil je je ogen intenser opmaken, maak het kwastje dan licht vochtig, voordat je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts