donderdag 17 augustus 2017

Sonniboy ervaringen

Het gemak van het plaatsen en eventueel verwijderen sprak mij enorm aan. De totale installatie duurde ongeveer minuten. Mooie en goed passende windschermen.


Lekker om toch je raam en beetje open te hebben en minder last van de wind. Zonneschermen of zijwindschermen voor uw auto kopen? Met sonniboy heeft u gegarandeerd de beste kwaliteit zonneschermen.


Sonniboy zonneschermen kopen? Ik moest maar een Akopen. Iemand ervaring met Solarplexius? Autozonwering op maat voor over de automerken! Bekijk hun aanbod snel op hun online webshop en bestel!


Tja, ik heb de sonniboy schermen en ben super tevreden. Inderdaad je kunt ze eraf halen als je dat wilt in de winter (was voor mij een pre) en ze sluiten zeer netjes aan. Allemaal 1 op maat voor uw specifieke ramen en gemakkelijk te monteren.


Onze autozonwering is gemaakt van polydoek met gaatjes, hierdoor schijnt de zon nauwelijks in uw auto. De autozonwering geeft de auto een mooie en sportieve look. Het verschil tussen privacy en sonniboy is de achterruitshade, de achterruitshades is bij privacy shades uit twee delen en bij sonniboy uit een deel. De montage is eenvouding met klipjes u hoeft dus niet te kitten of te boren, er zit een duidelijke inbouwhandleiding bij de autozonwering. Beoordelingen en Product review.


De shades heb ik besteld voor mijn Volkswagen Fox. Het heeft de wagen een sjiekere uitstraking gegeven en daarnaast ligt onze hond. Als wij het product op voorraad hebben is de levertijd 1-werkdagen.


Je ziet overigens weinig verschil hoor. De automatische dimfunctie daarin werkte perfect, ondanks het Sunnyboys scherm voor de achterruit. Overigens: ik heb nu wederom Sunnyboys in de Fabia combi. Met vijf jaar ervaring in zowel de verkoop als inkoop van autozonwering en zijwindscherm zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf op autozonwering en zijwindschermen gebied. Hallo Peter, Ik weet niet wat je wilt weten maar ik heb een kompleet set in mijn Variant.


Bij ons kunt u ze los nabestellen. Klantenservice met jaar ervaring Niet goed geld terug garantie. Ik heb wat fotos op het net gevonden van de sunblinds en vind ze daar niet strak inzitten. In mijn Azaten ze af fabriek in de deur. Enkele weken geleden had ik de originele Volvo sunblinds aangeschaft toen deze in de aanbieding waren: € 1voor een complete set.


Mijn ervaring met originele Volvo accessoires tot dan toe was enkel zeer positief. Des te groter was mijn teleurstelling toen ik deze wilde plaatsen. De pasvorm was dramatisch slecht. Deze autozonneschermen beschermen u tegen de zon, warmte en geven u privacy dat pottenkijkers buiten houdt.


Heeft u advies nodig bij uw aankoop neem contact op met onze deskundige klantenservice! Als fabrikant van raambekleding helpen we je graag met tips om jouw ideeën te realiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts