dinsdag 11 juni 2019

Kleur en stylingadvies

Vind jij de landelijke, stoere interieurstijl ook zo mooi? De stijl van eenvou rust en eerlijke materialen zoals hout, linnen, natuurlijke tinten en doorleefde materialen en accessoires? De stijl die jouw huis een plek maken waarin je graag bent en thuiskomt? Ik geef kleur - en kledingadvies, kijk mee in je garderobekast en ga met je op pad als personal shopper. Wist je dat elke kleur een eigen verhaal vertelt?


De psychologie van kleuren en combinaties leg ik je graag uit. Vol overgave geef ik mijn adviezen en altijd met persoonlijke aandacht. Laat je inspireren, want jij bent het waard! Bij een kleuradvies gaan we uit van de kleuren van uw natuurlijke elementen: hui ogen en haar. Aan de hand van de ondertoon, helderheid en intensiteit daarvan leert u welke kleuren en nuances het beste bij u passen en vooral ook waarom.


We kijken daarbij niet alleen naar uw kleding, maar ook naar uw haar, make-up en accessoires. Deze woning heeft een verrassend diepe uitbouw waardoor er een grote eetkamer en een aparte, grote zitkamer is. Ideaal dus voor het maken van. Altijd al willen weten welke kleuren jou laten stralen? Een hele kast vol, maar niks om aan te trekken?


In de winkels geen idee waar je moet beginnen? Willen weten wat bij jouw figuur past? Hiermee kan DAY jou helpen! Ik werd vorig jaar juni gevraagd om kleur- en stylingadvies te geven aan Marsha en Martijn. Ze hebben een ruime gezinswoning met mooie uitbouw.


Het zag er al mooi uit, maar Marsha gaf aan nog wat sfeer en warmte te missen. Samen hebben we alles bekeken en heb ik een uitgebreid kleur- en stylingadvies gemaakt. We zijn uiteindelijk na overleg bij een kleur- en stylingadvies uitgekomen om de puntjes op de ‘i’ te zetten en de gehele woning het echte ‘thuis’ gevoel te geven.


De basis van dit stylingadvies heb ik neutraal gehouden door te werken met kleuren als beige, taupe, grijs en zwart. U leert zelf zien welke uitstraling het beste bij u past en hoe u die kunt bereiken door middel van kleur , kleding, haar, make-up en accessoires. Daarbij zijn ‘puur’ en ‘eigen’ belangrijker dan trends. Zo creëert u met een kleuradvies en stijladvies voor de rest van uw leven balans in uw garderobe en nooit meer miskopen. Ontdek je kleur en stijl”, Onder deze naam kun je al meer dan jaar terecht voor kleuradvies, stijladvies en imageadvies.


Of het nu gaat om persoonlijk kleur - en stijladvies of gezellige en leerzame workshops. Je uiterlijke kenmerken en je persoonlijkheid staan centraal. Emmelie en Theo: Omdat we onze trouwringen zelf hebben ontworpen zijn ze voor het leven. Gerard: Wat een gemak dat je de deur niet meer uit hoeft om zo mooi geknipt te worden.


Kleur en stylingadvies

Judith: Ik heb genoten van de workshop en weet nu eindelijk welke kleuren ik goed kan hebben. Day kleur en stylingadvies , Amersfoort. Mijn missie: Uit jou het beste halen door je te.


D Interieurontwerp, kleur- en stylingadvies en badkamer en keukenontwerp woning. De bewoners zouden graag een indelingsadvies en een kleur - en styling advies willen van de benedenverdieping van de woning behoudens het kantoor en de wasruimte. Tevens willen ze graag een keuken- en badkamerontwerp.


Kleur en stylingadvies

MONDELING KLEUR- EN STYLINGADVIES Praktische tips en suggesties waarmee je zelf aan de slag kunt. Met de kleuren en stijlen die echt bij u passen kunt u er ineens heel anders uitzien. Dan is dit pakket geschikt voor jou. Naast het kleur- en stylingadvies ontvang je een uitgewerkt meubelplan en een 2D tekening zodat je goed kunt zien hoe de meubels in de ruimte passen.


Dit kan met je huidige meubels maar natuurlijk ook met nieuwe meubels. Dit pakket is geschikt voor zowel de bestaande woning als voor een nieuwbouwwoning. Een kleur- en stylingadvies kost 9Euro incl. Wilt u voor meer ruimtes kleuradvies dan kan dit voor 3euro extra per ruimte. Tevens vraag ik kilometervergoeding van euro per km, wanneer de afstand verder is dan km vanuit mijn woonplaats.


Kleur en stylingadvies

Vanwege de kleurenanalyse op maat en de goede recensies maar ook door veel ervaring en opleidingen in kleur , mode. Just Beautiful Kleding- en Kleuradvies gekozen. Ik had al eerder elders een kleurenanalyse gedaan, maar ik had het gevoel dat ze mij niet in het juiste hokje geplaatst hadden.


Kleur op Kleur Interieur is gevestigd in een industrieel pand in Aldeboarn, Friesland. Zeker de moeite waard om op vrijdag of zaterdag binnen te lopen om inspiratie op te doen maar ook om vakkundig interieur- en stylingadvies te krijgen op het gebied van kleuren en materialen, stoffen, kasten, raambekleding en karpetten, meubels, verlichting, plaids en kussens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts