dinsdag 18 juni 2019

Interieurboeken

Boeken over wonen en interieur lezen? Woon- en interieurboeken koop je eenvoudig online bij bol. Hier vind je een selectie van interessante, informatieve en inspirerende boeken over interieurontwerp en interieurstyling en design in het algemeen. Door een inspirerend boek op een boekenstandaard te leggen, geef je het boek een prominente plek in huis.


Ook ben ik gek op interieurboeken.

Op een druilerige zondagmiddag vind ik het heerlijk om zo’n boek door te bladeren en binnen te kijken bij de mooiste huizen. In deze blog deel ik mijn favoriete interieurboeken met jullie en vertel ik welke boeken nog op mijn verlanglijstje staan. Ben jij op zoek naar inspiratie bestel dan een van onze boeken. De leukste interieurboeken op een rijtje. Inspirerend Wonen is misschien al uitgegroeid tot jouw vaste inspiratiebron voor interieur inrichting, maar ook interieurboeken met knappe foto’s vormen een onuitputtelijke bron aan ideeën voor de inrichting van jouw woning.


Hoewel tegenwoordig alles online te vinden is – en ik daar ook dankbaar gebruik van maak – ben ik van mening dat er niets fijners is dan een aantal mooie interieurboeken in de boekenkast. De mooiste interieurboeken die je in huis móét hebben. Het najaar en de winter zijn dé seizoenen bij uitstek om je stapel woonboeken weer eens door te spitten.

Heel kort vandaag een paar aanbevelingen van interieurboeken die ik HEEL goed vind. Ik ben lang een beetje van de boeken af geweest (hello internet!), maar ik krijg juist weer veel interesse in boeken. En ja, vrijwel alles is ook online te vinden. Maar het gevoel dat een boek geeft dat kan het internet niet geven.


All rights reverved – Webdesign by. Interieurboek n°Klik hier. Welke liggen er bij jou op een stapeltje, heb je al dan niet al doorgebladerd of kun je andere woonliefhebbers adviseren? Meningen én smaken verschillen natuurlijk, er is geen hitlijst voor wat betreft beste interieurboeken omdat iedereen naar wat anders op zoek is. Ben je op zoek naar wooninspiratie, ideeën en stylingtips voor het inrichten van je interieur volgens de laatste woontrends?


Op Wonenonline vind je de leukste. Rondsnuffelen bij de meubelboulevard of surfen op het web is fijn, maar nog fijner is om neer te ploffen in die luie stoel en door een prachtig boek te bladeren. Of het nu over inrichting, duurzaamheid of schoonmaken gaat: door deze woon- en interieurboeken raak je zeker geïnspireerd! Welke nieuwe interieurboeken zijn er recent verschenen?


Wat is de inhoud en kwaliteit van deze boeken? Welk advies en welke tips kun je in deze woonboeken vinden? Laatst vroeg iemand welke interieurboeken ik een echte aanrader vond om met je interieur aan de slag te gaan.

Ik heb een aantal boeken in de kast staan, die ik regelmatig inkijk. In hoef het vak net meer te leren (tja… is maar hoe je het bekijkt…) maar ik ben nog altijd wel op zoek naar inspiratie, handige tips en weetjes. Zonde dat je al deze mooie foto’s alleen ziet als je achter je computer zit of met je telefoon zit te spelen. Daarom vind ik interieurboeken zo fijn!


Mijn mooiste interieurboeken blader ik zo vaak door dat ze niet in, maar juist naast de boekenkast liggen. Of op de eettafel, de salontafel of naast de TV. NAi Boekverkopers is een zelfstandig opererende kwaliteitsboekhandel op het gebied van architectuur, landschap, stedenbouw, design en kunst. Kom langs op Coolsingel 1of winkel online op donner.


Hennalampen, Arabische lantaarns, Turkse hanglampen, Orientaalse stoffen en Oosterse theelichthouders en kaarsen voor als je je interieur wilt verrijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts