donderdag 24 januari 2019

Sonniboy vs privacy shades

Heb net privacy shades besteld voor BMW 3-reeks , dus zal binnenkort kunnen vergelijken. Moesten er voor de BMW sonniboys zijn had ik die genomen, ik vind op foto gezien die achterruit in delen maar cheap. Ik heb ze van bij sonniboy.


In mijn Azaten ze af fabriek in de deur. De autozonwering geeft de auto een mooie en sportieve look.

Het verschil tussen privacy en sonniboy is de achterruitshade, de achterruitshades is bij privacy shades uit twee delen en bij sonniboy uit een deel. De montage is eenvouding met klipjes u hoeft dus niet te kitten of te boren, er zit een duidelijke inbouwhandleiding bij de autozonwering. Autozonwering voor de Opel hebben we voor de meeste modellen leverbaar. Niet alleen houd het de felle zon van de achterbank en kofferruimte, ook geeft het de auto een.


Een ander voordeel aan privacy shades is dat u na installatie, de ramen van uw auto nog gewoon open kunt doen. Ze zullen perfect blijven zitten en zo krijgt u toch nog wat frisse lucht binnen. Hoe moet ik privacy shades monteren?

Het monteren van privacy shades is erg eenvoudig, een klusje die zo is geklaard. Car Shades autozonwering is zeer eenvoudig te installeren met de bijgeleverde clipjes, Car shades biedt de ultieme bescherming tegen UV-stralen die schadelijke kunnen zijn voor kinderen. Ook geven deze auto zonweringen wat privacy voor pottenkijkers die naar binnen kijken. Onze kwalitatief hoogwaardige autozonwering van Sonniboy is gemaakt van geweven stof, waardoor de zon nauwelijks in uw auto schijnt.


Het grote voordeel van Sonniboy is dat het achterscherm uit één deel bestaat. Ben het eens met Bert Westdat de Volvo shades hier helemaal niet aan kunnen tippen. Eerder had ik via MP een set ongebruikte shades kunnen aanschaffen voor € 500. Was geen merk op te zien, en geen label eraan. Vergelijkbare zoekopdrachten voor sonniboy privacy shades.


Info over sonniboy privacy shades. Brilliant Black Audi A(B8) with sonniboy shades instead of a window tint. These shades provide exceptional cooling with an added bonus of extra privacy. The main benefit to these shades is that they can be removed without tools and do not qualify as a tint.


Clip voor sonniboy autozonwering, bekijk ons uitgebereid autozonwering assortiment! Juiste type gelever maar de pasmaat was zo slecht dat ik ze retour heb gestuurd. Het scherm voor het achterraam paste.

U vindt bij ons de autozonwering van Car Shades en SonniBoy. Zijn er hier mensen die gebruik maken van privacy shades of sonniboy. Ze worden beide op het internet aangeboden en er zit toch wel wat prijsverschil in tussen deze varianten. Welke van de zouden jullie aanraden en waarom? Hallo mensen, ik zit met het volgende dilemma, ik wil graag van die privacy shades in mijn Toledo 1M, maar nu weet ik niet wat precies het verschil is tussen Privacy.


Heeft iemand toevallig nog goeie foto van Sonniboy zonwering? Car Shades bestaan uit een op maat gemaakte set zonweringen, die het hele raam bedekken. Dit product bestaat uit zonnescherm(en) voor alle ramen vanaf de B-stijl. SONNIBOY : Perfect protection against sun and heat in the passenger car Summer, sun, beach and sea: Summer time is journey and recreation time. Holidays as well a spontaneous trip into the green promise relaxing from work, stress and daily routine.


Sonniboy even works when the windows are down - protection against the sun- privacy shield Car sunshade blinds - optimal fitting, no drilling-inconspicuos holder system.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts